Bukan JANJI tapi PASTI !

Cukup sudah ngan entri pasal kawen aku tu.Hahahaha...Kali ni aku kembali dengan sesuatu yang lebih TERUJA utk diriku dan seluruh peminat kelab CHELSEA sedunia.Waahh...mcm hape ayat aku tu.hahaha...

Setelah keciwa dgn season yang amat memedihkan pada season lepas..kali ni aku dapat rasekan yang CHELSEA akan kembali merampas takhta LIGA PERDANA INGGERIS pada season akan datang ni.Berbekalkan bakal manager terbaru iaitu Andre Villas-Boas dari Porto yang telah memenangi 3 piala pada season lepas bersama penampilan pertamanya sebagai Manager pasukan PORTO.Dia ni boleh dikatakan agak hebat dan unik jugak la.Sebab ape aku ckp cmtu?Sebabnya...satu,dia adalah anak buah kepada manager yang paling aku sayang Jose Mourinho.Kedua cara dia berpikir pun lebih kurang mcm Mourinho.Biasalah...anak buah..mesti lebih kurang mcm bos die kan..Mase dia kat chelsea dulu,dia ni kire tulang belakang Jose Mourinho la..

-Skodeng sket kot ader awek chelsea yg sangkut nnti-

Dengan pantasnya nama dia ni naik mase season lepas kat Porto tu.3 Piala sekaligus tu dia sapu...HEBAT!Dah la muda lagik....baru 33tahun beb.Player chelsea pun ada yang umur 33 tahun tapi still main lagik.Dengan harta kekayaan pemilik chelsea Roman Abramovich yang sanggup membayar klausa pampasan pelepasan sebanyak 15juta kepada kelab Porto,sudah tentu pihak disana akan melepaskannya.

-Aku ada duit..ape ade hal nak beli saper2...Datuk K pun aku leh wat Tukang Masak tau-

Pasni sure dia akan bawak sekali striker dari Colombia iaitu Falcao bersamanya ke Chelsea.Mau taknya...dalam Piala Eropah season lepas 17 gol dalam 14 perlawanan tu.Bergandingan plak dgn abang Torres kite tu.Perrghh..memang mengancam la!Abang drogba boleh duduk di bangku simpanan takpun kite jual je..simpan pun tarak guna..udah tua dong...

- Balik mencangkul la aku pasni -

Lepas manager masuk..pasni player2 baru plak akan masuk...Perrghh...musim shopping katakan..Sape kite target?

-LUKA MODRIC yang menyatakan KESUDIAN utk ke kem CHELSEA-

-ROMELU LUKAKU..bakal pengganti Drogba-

Camner?ramai plak striker nanti kan..patutnya Chelsea beli player midfield untuk memantapkan jentera tengah.At least pasni abe Torres kite tu leh score gol....

- Sejibik je utk 50juta..jadik ler tu.Yang penting aku HENSEM -

1 Panel Pengkritik's:

stickynote said...

pergh one thing pasal entry ni..ayat2 dan tatabahasa melayu hg mmg hebak2 belake..tak nampak gaya anak mat salleh..tambah2 part klausa pampasan pelepasan.kompom bangga cikgu bm hang masa sek dulu ngeh3..

Recent Posts

Recent comments