Blog Bersawang....

Mak ai...lamanye aku tak update blog aku ni..dh lain rupanyer...pening gak nk cari cmner nk upkan post baru ni.hikhikhik..Ada lagik ke yang nk baca blog aku ni?mcm dh tak relevan dh je....Kalo ikutkan nk memblog lagik ni..tp taktau nk tulis psl ape...maklumlah..aku kan pengasuh sepenuh masa skrang ni..

Skrang ni mase aku bnyk abiskan dgn si kecik aku ni je.Pagi hantar dia ke umah pengasuh..petang amik dia...malam jaga dia...nak on laptop,dia sibuk nk laptop.nak layan wasap ngan kawan-kawan,dia sibuk nk layan wassap gak....padahal dh bg ipad cap ayam dh tu kat dia...sibuk jugak nk main laptop bapaknye ni.Abis tu cmner aku nk hapdet blog aku?Ni leh update pun sebab dia dh tido...pastu mcm biasa la...bini dok konker tv.

Sejak dok pakai skybox ni,bini aku gile kuasa btol pd tv.manjang je tido lewat...aku plak yg jd kurang tgk tv.Turn aku cuma berita part sukan..pastu ade game bola.tu je..pui...!!hahaha

Bapak otai repair laptop...dia pun nk otai gak.haaaiizzzz....


1 Panel Pengkritik's:

Anonymous said...

Hey there! I've been following your website for a long time now and
finally got the courage to go ahead and give you a shout out from Lubbock Texas!
Just wanted to say keep up the great job!


Here is my site qvc uk hosts

Recent Posts

Recent comments