Yong Tau Fu



Arini aku rase hari yang paling sadis aku g bazar ramadhan....Huaaaaaaaaaaaa..Punyalah teringin nak makan Yong Tau Fu coz dh lama tak makan.Sesampai je d bazaar tu...cari terus tempat Yong Tau Fu tu.Pilih punya pilih..punya pilih...settle la kan.Ye la..untuk aku sorang..bukan bnyak mana pun.Sekali tanya,"Baper kak?"..."RM15 hinggit dik".huhuhhuuu..Terkedu kejap.Mujur la bwk duit lebih.Hampes btol...MAHALNYERRRRR!!!Aku rasa aku amik sket je.Huaaaaa....Terus potong stim aku nak membeli makanan lain.



So,Arini aku berbuka puasa dan bersahur dgn Yong Tau Fu je la nampaknya.Adeh...Terkono den.Pas ni taknak beli lagik dah...

3 Panel Pengkritik's:

stickynote said...

kahkah..hambek ngindam sangat.. makan sampai sahurrrrrrrrrr...

tp bulan2 posa ni aku tengok yg meniaga tu suma cekik darah ja nk untung lebih

ctzainal said...

hahaha. kesian. terus fobia nak makan yong taufu lepas ni. hihi :D

thebotak's said...

mau tak fobia...mahal giler...amik sket je pun

Recent Posts

Recent comments