I'm 28 years Old now...


Tepat 19.8.2010 yakni 2 hari lepas genap dh umur aku 28 tahun di muka bumi ni.Pergghh..lagi 2 thn aku akan menghampiri 30sen.Hikhikhik...Mcm tak caye je aku dh 28 tahun.Rase mcm baru umur 22 tahun.Mybe di sebabkan perangai aku kot.Kalo tak,takdek la org ckp aku ni tak matang.Wak lu tak matang...suka suki je ckp aku tak matang kan.Rileks la kan...kalo aku buat matang kang,ramai plak yg tak suka kat aku..hehehehe..

Sebenarnyer aku bukan ape..saje je menulis di pagi hari ni.Ingat nak tulis mase 19 hb tu..tapi bz la plak..kejap2 call masuk..kejap2 kena masuk Fab..(pakai angkasawan)..kejap2 g mkn..kejap2 g sahur..hehehe..

19 haribulan 8...bersamaan hari Khamis aku dilahirkan.19.8.2010 thn ni pun jatuh hari khamis gak.Kebetulan plak.Bulan 8 ni rmai gak besday mmber2 aku termasuk la KAJOL dan BILL CLINTON (tu pun kalo korang kenal la).

Kalo dulu besday aku kat poli,aku ngan kwn2 sambut sama2..tarikh pun dekat2 je..10.8,11,8,19.8,21.8,31.8.Yang 31 tu tak tahan tu..anak merdeka.Tapi dia tak dpt gelaran tu sebab mak dia beranak kat umah da..pakai bidan.hahahahaa...Tapi sejak masuk U,aku mmg tak penah sambut pun.bg aku biasa je..takdek la special sgt pun ngan tarikh besday.

Tapi semenjak dua menjak bercinta ngan cik juriah aku tu..dia selalu sambut ngan aku.Beli hadiah kat aku...blanje mkn...Tu yg terasa special tu.hehehe..Tapi yang tak bestnyer besday dier 25 hari awl dari aku.So,aku kena bg hadiah kat dier dulu la.Tapi yang bestnyer aku muda dari dia.kahkahkahkah....

2 Panel Pengkritik's:

IZXA ULFADH said...

happy bufday abg nami..
bufday mirul 21.8..
smoge anda membesar dgn sehat dn kuat!

thebotak's said...

hahaha...ngek kamu!

Recent Posts

Recent comments