Bermulanya aku sebagai seorang IT Executive



Di sinilah bermulanya perjalanan aku sebagai seorang IT Executive.Aku start keje pada 6.10.2008.Pada tarikh ni la jugak awek aku..(mase tu awek lagi) pun start keje di JABIL CIRCUIT Pulau Pinang.Semuanyer secara kebetulan kan..sama-sama 1st day kat tempat keje baru.

Pada 2.7.2010 secara rasminya adalah hari terakhir aku bekerja di sini.Perrghh...pejam celik..pejam celik..hampir 2 tahun aku kat sini.3 bulan lagik genap 2 tahun..tapi akhirnya tak sempat gak nak cecah 2 tahun.

Banyk giler pengalaman aku kat sini..suka...duka...marah...geram...mengamuk..bermain di opis...tido di opis...mandi di opis...dh mcm hotel dh mase awal2 dulu.hehehehe...Ni semua angkara Arwah Pakcik Manap la.Dia suka btol meracun aku dok lepak ngan dier temankan dia jadi Guard.Perrghh...sayu beb bile terkenang semula pasal dier...Orang yang paling aku sayang kat Kedah ni..dia la.Dia la sebagai kawan baik aku...ayah aku...pakcik aku...member kamceng aku...geng nak mengutuk...geng nak mengumpat...mcm2 la.Tapi aku taknak citer psal dier lagi..sebab nnti aku nak post semua citer pasal dier.

2 Panel Pengkritik's:

stickynote said...

pakcik ja..kami suma??hahaha..
aku lak buat sengal kat blog hg pasni ekekkeke..

p/s: always miss pakcik too!!

thebotak's said...

hahaha..tak smpai part hang lagik..tunggu la.hahahaha

Recent Posts

Recent comments