November yang BUSY

Perrghh...lama gile aku tak hapdet blog aku ni.patut la bersawang semacam je.Ni dh start keje mlm..so boleh la aku hapdet blog aku ni.Lagipun semenjak dua menjak ni aku busy gile ngan aktiviti sampingan aku sebagai Ketua Kampung Personation Cliquers Malaysia ni.Al maklumlah State Leader Penang katakan...bukan nak berlagak..tapi tu la kenyataannya.hahahaha...aku pun nak tergelak bila dipikirkan balik.Jadik Leader tu...pui....!

Entri kali ni aku nk citer pasal Personation Cliquers Malaysia la.Sebenarnya aku dh lama jadi ahli tapi sebelum ni takdek mase je nak gerakkan Penang punya keahlian.Sampai BOS BESAQ sms aku "dah tak berminat dh ke?".hahahaha....Ye la..bulan 3 aku masuk...ngam2 bulan tu aku kwen..pastu pindah umah..pastu roadtax mampus....pastu g honeymoon lagik.Mana nak dan pikir semua ni.So,skrang ni aku dh free....tu yg aku cargas tu.Baru BOS BESAQ tau penangan aku skrang ni...sebulan je dh hampir 15 orang ahli aku dpt.Ni kalo aku wat M.L.M ni...mau kaya dh aku ni.hahahaha...

Tapi biasalah..kejayaan seseorang tu mesti ada tulang belakangnya.Aku cukup bertuah coz dapat wife yang sporting abis bg aku mase utk semua ni.Walaupun aku tak pernah bwk dia bjumpe ngan geng2 PNC Penang ni.Bukan ape..takut dia segan..ye la..yg masuk semuanya lelaki je.So,skrang ni dh ada ahli pompuan...pasni leh bwk dia la sekali.hehehehe...

Memang best la aktiviti aku ni.Ye la..sedar2 je dpt kawan baru..kenal tak lama mana pun tapi rase dh mcm 10 tahun.Tengok la leader dia cmner.hikhikhik.Ada cikgu..ada polis trafik...ada photographer..ade yang keje gomen...mcm2 la.dan part yg paling best adalah Assistant Aku...dia tu mmg bnyk dpt port barang2 murah.korang nak ape..laptop murah?ipad?blackberry?bodykit kete murah2?ckp je....


Cikgu Jiha yang di import khas dari KL memberikan penerangan



Aktiviti menampal nombor ID

Aku nak ucapkan banyak2 terima kasih kepada awek dalam gambar tu iaitu Cikgu Jiha.Sebenarnya dia ni geng PNC KL merangkap Setiausaha Bos Besar la kirenya.Dia datang ke Penang ni sebab ada lawatan ape ntah..biasalah...cikgu kan...bwk anak2 murid g rombongan la.Nak jadikan citer..dia post komen dlm fb ckp yang dia dh ada kat penang..taknak jmpe adikmu yg comel ni ke?cmtu la dia ckp.Biasalah..kite sebagai tuan rumah kan..takkan nak berdiam diri je..so..dengan pantasnya ahli sorang lagik g amik dia kat hotel culik bwk lepak2 ngan kiteorg.Kire ahli senior di orientasikan oleh ahli baru la.hahahahhaa....Apa,dia ingat geng PNC Penang ni penakut?hahahaha..amik kau..jnji nak balik kul 11 konon..last2 kul 1 baru kiteorg hntrkan.


State Leader memberikan penerangan kepada ahli baru..chewaah..

Start pada malam tu..tetibe aku rase bersemangat.ye la.tgk komitmen ahli yg lain pun not bad...ader yang sanggup dtg dr pendang la..dari nibong tebal la...Tu yang buatkan aku lebih bersemangat nak naikkan PNC Penang ni.

Awek pertama yang sertai Cliquers Penang

Antara hero2 PNC yang hadir melepakkan diri



Ni baru sikit...tunggu la sket mase lagik!


Setakat ni dh 11 orang ahli rasmi dia bawah aku utk Cliquers Penang ni.Ahli yang tak rasmi ada lebih kurang 12 orang lagik.Yang tak rasmi ni bukannyer ape...suh mai dtg lepak isi borang..ada kenduri kawen la..bz la..itu la..ini la...mcm2 alasan.So,lantak korang la.Aku takkan kejar orang2 yg cmni.Belum join lagi dh takleh bg komitmen...kalo dh join..dh dpt sticker nnti..confirm diam la tu.baik aku cari orang yg btol2 nak join.

Kalo korang nak tau,Bos Besaq PNC ni pun terkejut tgk performance aku.Ye la..Geng2 belah selatan pun tak cecah rmai ni lagik..Belah Pantai Timur lagik la..Kalo geng belah central tu mmg takleh lawan la kan...mmg dh ramai.So,skrang ni...tibe mase utk bagi jawatan plak utk diaorang.Lepas ni..sambil2 cari orang lagik...boleh la aku jalankan event pertama.Dan yang paling best..bulan 2 tahun depan Personation Cliquers Malaysia wat family day untuk menghimpunkan semua ahli dari seluruh Malaysia.Perrghh...best la...memang mantap la...sebelum ni sembang dalam group kat fesbuk je..dok mengutuk..mengata...lepas ni jumpe depan2 la.heehhee..kiteorg akan konvoi beramai2 untuk g bercuti di Lumut,Perak......yeyyyyyyyyyy






2 Panel Pengkritik's:

stickynote said...

laptop murahhhhhhhhhh???hahahahhaa

thebotak's said...

ada..tapi jenama dell la..kalo harga market tu rm2600 dpt la rm1500 cmtu la...baru ni

Recent Posts

Recent comments